how to disappear | május 14, 2020 | 0 Megjegyzés
Sziasztok, először is egy (teljesen) új kinézetet hoztam mert úgy éreztem, hogy szeretnék valami olyat csinálni ami közelebb áll az elképzeléseimhez a bloggal kapcsolatban. Lehet, hogy később még változtatgatok rajta, mert az egyszerű témákat szeretem, de nagyjából ilyen fog maradni. A chatben mindig olvasom amit írtok, és már alapból annak is örülök, hogy írtok, de, hogy tök pozitív dolgokat, annak pedig pláne! Hihetetlenül jól esik és hálás vagyok érte! :D És ezer bocsánat hogy ha néha sok az irásbeli hiba vagy elütés, ennek a kiküszöbölésére azt találtam ki, hogy készítek egy side-blogot, ami tulajdonképpen egy próba oldalként szolgál majd, és mindig ide írom meg először a bejegyzést, aztán ha nincs időm átnézni, akkor ott is marad addig amíg nem nézem át. És amint átolvastam fel is töltöm ide! :D ((((és előre tudom, hogy ez posztot megírni egy délután lesz mert közben állítgatom a kinézetet))))

Ahogy említettem korábban, tegnap találkoztam két barátnőmmel és nagyon berúgtunk és sírtunk a nevetéstől :D (csak valójában amit sosem értek az az, hogy az ember miért mindig akkor érzi meg az alkoholt a legjobban amikor már éppen aludni szeretne, és emiatt körülbelül hajnal négyig a kedvenc számait hallgatja miközben fetreng) Végighallgattuk életünk zenéit, többek közt Lady Gagától a Venus-t, 5SOS-től a She Looks So Perfect-et, a Clean Bandit-től a Rather Be-t, Asap Rocky-tól a Wild for the Night-ot és persze temérdek mennyiségű One Direction számot. De azt meg kell jegyeznem, hogy azért szeretek velük inni mert valami miatt ha velük iszom akkor sosem leszek rosszul. Ez biztos valami eltitkolt törvénye a fizikának. Emellet végre egy fél napra elfelejthettem minden problémámat és végre felszabadultan tudtam szórakozni, és ez arra emlékeztetett, hogy többször kellene elengednem a dolgokat és csak hagyni őket hagy legyenek maguknak, hiszen rengeteg dolog felett nincs befolyásunk amin alapból valószínű, hogy rengeteget idegeskedünk. És ezek általábn a végén imindig minden úgy alakul ahogy a jónak kell lennie. Még akkor is ha alapvetően egyelőre rosszul jövünk ki a dolgokból, később lehet, hogy épp amiatt mert ezt rosszul éltük meg később sokkal jobb lesz. És erre valahogy mindig rá kell jönnöm és emlékeztetnem magam.

Plusz a tegnapi nap baratnőm tanított nekem egy technikát, amit neki a barátja tanított, akinek pedig a pszichológusa (micsoda mondat) ami miatt ma teljesen jól érzem magam lelkileg és teljesen inspirált is vagyok. Ez a technika az, hogy lefekvéskor (vagy bármikor amikor zavartnak érzed magad) el kell képzelned a fejedben mintha kinyítnál egy könyvet. És ott van előtted a lap telefirkálva, és mivel folyamatosan gondolkodsz egyre csak több firka lesz a lapom. Ezután lapoznod kell és egy tiszta lapot kell elképzelj. Hagynod kell, hogy gondolataid áramoljanak és valószínű, hogy ez az új lap is megtelik, de ez addig kell csinálnod amíg a következő lap üres nem marad. Pórbáljátok ki és írjátok meg a véleményeteket, ti hogyan érzitek magatokat miután elképzeltétek ezt! <3




the cosmos in your eyes

Wanna pull an all nighter And get into something we'll never forget. Wanna stay up and party The weekend away and not know when to quit. Wanna drive in the night to the end of the earth And go over the edge. Wanna wake up with you And say baby let's do it all over again.

ONE TWO
THREE FOUR